مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام:
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل اعتبارات توسعه خدمات به مناطق محروم روستایی، توسعه پوشش تلفن همراه در روستاهای محروم هلیلان تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 29 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس بیرامی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل اعتبارات توسعه خدمات به مناطق محروم روستایی( USO) توسعه پوشش ارتباطی مناطق محروم شهرستان هلیلان تکمیل می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تکمیل پوشش ارتباطی بخش‌های مختلف شهرستان هلیلان به ویژه بخش زردلان( گرمسیر) در دستور کار اداره کل ICT استان قرار گرفته و از محل اعتبارات توسعه خدمات به مناطق محروم روستایی( USO) با ایجاد یک سایت تلفن همراه( همراه اول) در روستای بانقلا، پوشش تلفن همراه در روستاهای بانقلا، چاله چاله، پیامین علیا و سفلی، پیازآباد و همچنین بخش عمده‌ای از پوشش جاده‌ای این مناطق تکمیل شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ادامه داد: در روستای چال خشک زردلان یک سایت تلفن همراه در دست اقدام است که با راه اندازی این سایت پوشش تلفن همراه در روستاهای چال خشک، سیرکانه و میدرعلیا و سفلی تکمیل می‌شود.

وی یادآور شد: در یک سال گذشته ضمن توسعه تلفن همراه( همراه اول) در روستاهای سرچم و پله کبود، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به راه اندازی یک سایت ایرانسل با تکنولوژی 3G و 4G در تخم بلوط کرده و 13کیلومتر فیبرنوری حد فاصل شهرک توحید- تخم بلوط از محل اعتبارات مناطق محروم وزارت ارتباطات اجرا شده که سهم به سزایی در رفع محرومیت این مناطق خواهد داشت.

بیرامی با اشاره به اینکه پایش ارتباطی مناطق مختلف استان به صورت مستمر انجام می‌شود خاطرنشان کرد: مناطق فاقد پوشش تلفن همراه دراستان شناسایی و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به زودی شرایط برای بهره مندی این روستاها از پوشش تلفن همراه فراهم خواهد شد./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار