رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ایلام گفت: با همکاری اداره کل زندان های استان، تفاهم نامه ای برای توسعه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ایلام امضاءشده است.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 29 July 2020

 به گزارش تاباک ایلام، رضا محمدرحیمی  در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان صمت و زندان‌های استان ایلام، ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان زندان و ارائه خدمات به زندانیان و خانواده‌های آنان به منظور بازپروری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: از توان و ظرفیت سازمان صمت در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی و منبع درآمد برای زندانیان بهره خواهیم گرفت و ضمن شناسایی استعدادها و توانایی‌های زندانیان، مهارت‌های شغلی برای آنان آموزش داده می‌شود.

مجید احسانی مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز در ادامه بیان کرد: توسعه فعالیت‌های حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان با هدف بازپروری، کاهش آسیب‌های اجتماعی و بازگشت سالم زندانیان در دستور کار است که ضمن بهره مندی از توان و ظرفیت دستگاه‌های ذیربط این مهم بیش از پیش تحقق می‌یابد.

هدف از این تفاهم نامه کاهش آسیب و توانمندسازی مددجویان، ارتقاء سطح مهارت‌های شغلی، باز اجتماعی نمودن مددجویان، فراهم سازی بستر مطلوب کارآفرینی، ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر، راه اندازی کارگاه‌های زودبازده و درآمد زا، حمایت از خانواده‌های زندانیان با ایجاد منبع درآمد برای زندانیان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار