استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گقت: با مشارکت ۷۰ درصدی سازمان نوسازی مدارس کشور، مدارس سنگی استان ظرف ۲۰ ماه نوسازی شوند که لازم است دستگاه‌های متولی در استان پیگیر اجرایی شدن این توافق باشند.
کد خبر: ۸۸۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 28 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: همچنین برای تجهیز هنرستان‌ها و مجموعه‌های تحت نظارت توافق شد از اعتبارات ملی ۲۰ میلیارد تومان کمک شود.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر ضرورت اجرای طرح آجر به آجر در استان، گفت: این طرح مهم می‌تواند به نهضتی بزرگ در امر مدرسه سازی مبدل شود، بنابراین بایست طوری برنامه ریزی شود که ضمن جلب مشارکت آحاد مختلف جامعه هرکس به وسع خود توان کمک داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در طرح آجر به آجر مشارکت را به صورت همگانی بین هم استانی‌های داخل و خارج استان، اولیا، فرهنگیان، خیرین و دیگر اقشار و توده‌های مردمی در این امر خیر و نیکو ایجاد کنیم، پویشی بزرگ در سطح ملی راه اندازی می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه گفت: باید در این راستا از همه ظرفیت‌ها، سیستم نرم افزاری صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده کرد تا ضمن شناسایی خیرین یک اطلاع رسانی بسیار قوی برای جلب مشارکت گسترده و ایجاد هم افزایی شکل گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار