مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با بیان اینکه امسال در مجموع ۲۴ خانه ورزش روستایی در ایلام تجهیز شده است، گفت: همچنین سه منطقه محروم بان‌بور، سبزی‌آباد و بانبرز شهر ایلام نیز به وسایل و امکانات ورزشی تجهیز شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 27 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مظفر علی‌شائی اظهار داشت: در مرحله دوم تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، ۱۱ مورد شامل طاق گاورین و جوبسرخ شهرستان چرداول، زردلان در هلیلان، شوره ماژین در دره‌شهر، پشت قلعه در آبدانان، چغاکبود و پلک‌لک در ایلام، مهر در ملکشاهی، علی آباد و دشت‌اکبر در دهلران و بانهلان در شهرستان بدره با اعتبار ارزش یک میلیارد ریال تجهیز شد.

وی یادآور شد: در مرحله اول از تجهیز خانه‌های روستایی ۱۳ خانه ورزش روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تجهیز شد که امیدواریم با همراهی مسوولان بسترهای لازم برای راه‌اندازی خانه‌های ورزش بیشتری فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: توسعه خانه‌های ورزش روستایی سهم بسزابی در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح استان ایفا می‌کند و بر این اساس برنامه‌ریزی‌هایی در طول سال برای تجهیز و تقویت امکانات خانه‌های ورزش روستایی در تمامی روستاها در نظر گرفته شده است.

علی‌شائی یادآور شد: همه روستاهایی که دهیاری‌های آن‌ها، بستر راه‌اندازی خانه ورزش روستایی را فراهم کردند تجهیز شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار