رییس مرکز فنی و حرفه ای دهلران:
رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران گفت: از ابتدای سال جاری با وجود محدودیت های موجود بدلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد ۲۷۰ نفر آموزش های مهارتی را دربخش های مختلف از مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران دریافت کردند.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 27 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجتبی عنبری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هشت کارگاه آموزش مهارت فنی و حرفه ای در مرکز دهلران فعال است که از این تعداد پنج کارگاه آموزشی ویژه مردان و سه کارگاه ویژه زنان است.

وی افزود: سه شعبه سیار ویژه دانش آموزان کار و دانش مستقر در بخش موسیان و خانه مهارت روستایی مستقر در بخش زرین آباد نیز فعالیت دارند.

عنبری افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دهلران در سال ۱۳۹۸ آموزش های خود را به تعداد یک هزار و ۱۰۰نفر در قالب ۲۱۰هزار نفر ساعت و در بیش از ۶۰ حرفه آموزشی متنوع ارائه کرده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران گفت: جامعه هدف آموزش های مهارتی گسترده هستند که از جمله آنها می توان به کارجویان شهری و روستایی، دانش آموزان، دانشجویان، سربازان، مددجویان و متقاضیان بیمه بیکاری اشاره کرد.

وی عنوان کرد : در سال ۹۸ تمرکز آموزشی مرکز اغلب بر روی کارجویان، دانش آموزان و سربازان نیروهای مسلح بوده است و ۶۰۰ نفر کارجوی شهری و روستایی، ۱۹۰ نفر سرباز و ۸۰ نفر دانش آموز کار و دانش آموزش های مهارتی را تحت نظر مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهلران کسب کردند.

رییس مرکز فنی و حرفه ای دهلران ادامه داد: مرکز دهلران تعداد ۱۸ آموزشگاه آزاد را تحت پوشش دارد که متولی ارائه آموزش های مهارتی در بخش خصوصی هستند که در این حوزه ۵۰ نفر به عنوان موسس، مربی و مدیر آموزشگاه بصورت مستقیم فعالیت می کنند.

عنبری افزود: آموزش های ارائه شده توسط آموزشگاه های آزاد بیشتر در رشته های زیرگروه فناوری اطلاعات و رایانه، طراحی دوخت، مراقبت و زیبایی، شیرینی پزی و زبان انگلیسی هستند.

وی اظهار داشت: سال گذشته در راستای آموزش نیروهای بومی جهت بکارگیری در صنایع نفت و پتروسیمی شهرستان دهلران، قرارد آموزشی جهت آموزش ۱۰۰ نفر از جوانان بومی شهرستان دهلران منعقد شد که در فاز اول تعداد ۵۰ نفر در حرفه جوشکاری سازه های فولادی و برقکار صنعتی آموزش های مهارتی را در مرکز دهلران کسب کردند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران گفت: آزمون عملی پایان دوره این کارآموزان با حضور ناظر و نمایند شرکت برگزار شد و مورد تایید قرار گرفت و پس از آن کارآموزان مذکور برای طی فرایند جذب و بکارگیری به شرکت NGL۳۱۰۰ معرفی شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار