رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام با اشاره به اینکه در سه روز آینده گرما در استان ایلام به اوج خود می رسد، گفت: احتمال بارش های رگباری در استان نیز وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 27 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی مهین پرست  اظهار کرد: از امروز تا سه روز آینده با توجه به افزایش دما در اکثر مناطق استان، گرما به اوج خود در استان می‌رسد.

وی بیان کرد: بر این اساس دمای هوا در مناطق سردسیری استان تا ۴۰ درجه و در مناطق گرمسیری استان به بیش از ۵۰ درجه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته شاهد بارش‌های رگباری در استان ایلام بوده‌ایم، گفت: این بارش‌ها در روزهای آینده در مناطق مختلف استان نیز ممکن است وجود داشته باشد.

میهن پرست بیان کرد: در روزهای گذشته ۱۹ میلی متر بارندگی در شهرستان بدره و ۲۵ میلی متر بارندگی در منطقه کارزان ثبت شده است.

وی گفت: این بارش‌ها تاثیری در کاهش دمای هوای استان ندارند، و روزهای آینده افزایش دما در مناطق مختلف استان رخ خواهد داد.

طبق اعلام مدیریت بحران استان ایلام، با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به منظور صرفه جویی در مصرف برق فعالیت تمامی ادارات و بانک‌ها در سطح شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، هلیلان، سیروان و ملکشاهی تا پایان هفته جاری از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ تعیین شده است./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار