استاندار ایلام در تماس تلفنی با خانواده دانشمند شهید داریوش رضایی نژاد در سالروز شهادت وی به مقام این شهید گرانقدر ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 24 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی به مناسبت سالروز شهادت دانشمند هسته ای ایران، شهید داریوش رضایی نژاد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا با خانواده این شهید والامقام بصورت تلفنی گفت و گو و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به سخت کوشی و پر تلاش بودن اساتید عرصه جهاد علمی و شهدای هسته ای، افزود: به یقین موفقیت های هسته‌ای ایران حاصل تلاش‌های فرزندان ایران اسلامی به ویژه دانشمندان شهید هسته‌ای این مرز و بوم است که در راه اعتلای علمی و استقلال کشور جان خود را نثار کرده اند.

سلیمانی دشتکی ضمن آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده این شهید هسته ای، زحمات شهید رضایی نژاد را شایسته قدردانی عنوان کرد و گفت: یقین دارم که پاداش ایثار و فداکاری این شهید عزیز در بارگاه کبریایی محشور شدن با صالحان و شهدای راه حق خواهد بود.

وی امیدواری کرد: با دعای خیر خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران از شرایط سخت پیش رو با خلاص شدن از شر بیماری کرونا، عبور کنیم.

به گزارش ایرنا، شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشورمان و اهل شهرستان آبدانان است که در تاریخ اول مردادماه ۱۳۹۰ توسط دشمنان ملت ایران اسلامی با ضرب گلوله ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار