قطع اینترنت وعدم آنتن دهی مناسب سال هاست مشکل اصلی مردم شهرستان دهلران است چرا که چندین سال است که مردم بخش های زرین آباد و میمه و دشت عباس در شهرستان دهلران با مشکل مخابراتی مواجه هستند و تاکنون هم اقدام برای حل این مشکل صورت نگرفته است ومسئولین هر بار وعده حل مشکل را در رسانه ها مطرح می کنند ولی مشکل همچنان پا بر جا است !
کد خبر: ۸۷۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 23 July 2020

تابناک ایلام محتبی کاور::افت کیفیت در شبکه اپراتورهای همراه ، کندی سرعت اینترنت ADSL دریاقتی از شرکت مخابرات از جمله موضوعات مهمی است که باعث نارضایتی عمومی شهروندان دهلرانی شده است

متاسفانه  چندین ماه است که علاوه بر عدم آنتن دهی واینترنت  نامناسب تلفن همراه شاهد کندی سرعت اینترنت خانگی مشترکین (adsl)در شهرستان دهلران نیز هستیم ومردم خواستار پاسخگویی مسئولان مخابرات هستند

قطع اینترنت وعدم آنتن دهی مناسب سال هاست مشکل اصلی مردم شهرستان دهلران است چرا که چندین سال است که مردم بخش های زرین آباد و میمه و دشت عباس در شهرستان دهلران با مشکل مخابراتی مواجه هستند و تاکنون هم اقدام برای حل این مشکل صورت نگرفته است ومسئولین هر بار وعده حل مشکل را در رسانه ها مطرح می کنند ولی مشکل همچنان پا بر جا است !

به راستی در عصری که به نام عصر اطلاعات شهرت یافته است چرا باید مردم شهرستان دهلران با مشکل اینترنت و آنتن تلفن همراه  و اینترنت ADSL دریاقتی از شرکت مخابرات مواجه شوند ؟

شهرستان دهلران از جمله شهرستان‌های استان ایلام است که با توجه به جمعیت و وسعتی که دارد متاسفانه هنوز از خدمات اینترنت خوبی برخوردار نیست و قطعی‌های مکرر اینترنت و عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه حتی در برخی از محله های شهر دهلران باعث نارضایتی مردم از خدمات شده است.

آنچه که مهم است و مسئولین مخابرات باید برای افکار عمومی بخصوص مشترکین اینترنت خانگی (adsl) توضیح دهند خسارت وارده شده به مشترکین است که ماهیانه هزینه خود را بدون یک ریال کسری واریز می کنند حال این سئوال پیش می آید که مخابرات و مسئولین آن هزینه عدم ارائه سرویس اینترنت را برای مدت معین که به مشترکین خود خدمات ارائه نکرده است کم خواهد کرد یا نه ؟

متاسفانه افت کیفت وعدم آنتن هی مناسب تلفن همراه چندین ماه است در شهرستان دهلران سبب شده شهروندان با مشکلاتی عدیده ای مواجه شوند ومسئولان مخابرات با وعده پیگیری وحل مشکل تا به امروز نتوانستند مشکلات آتن دهی تلفن همراه و کیفیت اینترنت را مرتفع کنند این در حالی است  که مردم ماهیانه مبالغ هنگفتی به خاطر خدمات که مناسب هم نیست به حساب مخابرات وایز می کنند به راستی رواست مردم هزینه ماهیانه برای عدم دریافت نامناسب خدمات به مخابرات پرداخت کنند ؟

این روزها تماس های مکرر شهروندان ونارضایتی عمومی و انتقادات برخی از کاربران در نقاط مختلف شهرستان مبنی بر اینکه  کیفیت اینترنت و سرعت آپلود و دانلودشان به مراتب ضعیف‌تر از قبل شده است برای همه مسئولان شهرستان محرز است اینکه چرا مخابرات هنوز برای حل مشکل چاره اندیشی نکرده است جای سئوال دارد !

بنا به توصیه‌ مسئولان اکثر مردم به خاطر موضوع کرونا خود را در خانه قرنطینه کرده‌اندولی مشکلات آنتن دهی و اینترنت در این شهرستان بدتر از ویروس کرونا است چرا که بسیاری از شهروندان معتقد هستند که اکثر بسته های که برای استفاده اینترنت دریافت می کنند در کمترین ساعت ممکن به اتمام می رسند وخواستار پاسخگویی مسئولان در این خصوص شدند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی دسترسی به اینترنت امر بسیارضروری است چرا که تا کمتر از دو ماه دیگر شاهد بازگشایی مدارس هستیم که قرار است به صورت مجازی برگزار شودواگر قرار باشد وضعیت اینترنت به اینگونه باشد قطعا دانش آموزن با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد.

باتوجه به نارضایتی عمومی شهروندان به خاطر خدمات ضعیف مخابرات در بحث اینترنت خانگی وتلفن همراه امید است مسئولان استانی وشهرستانی بخصوص نهاد های نظارتی به موضوع ورود کنند تا مسئولان مخابرات مشکلات حوزه کاری خود را مرتفع و رضایت مردم را جلب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار