مدیر کل کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، از راه اندازی 11 کارگاه تخصصی شهریه‌ای کانون ایلام به صورت مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 17 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی جمالی  از  راه اندازی 11 کارگاه تخصصی شهریه‌ای کانون ایلام به صورت مجازی خبر داد و گفت: کودکان ونوجوانان ایلامی می‌توانند با مراجعه به سایت kpf.ir و انتخاب نام استان ایلام، در این کارگاه‌ها ثبت نام کنند که با تدریس مربیان و مدرسان کانونی و هنرمندان و شاعران و نویسندگان مطرح و توانای ایلامی همراه است، در این کارگاه‌ها قرار است به صورت دوره‌ای هر رشته را به صورت تخصصی تدریس کنند.

وی افزود: این کارگاه‌ها شامل کارگاه تخصصی شعر سرایی، نویسندگی، مهارت‌های مثبت، قصه گویی، پویا نمایی، نجوم، نمایش، عکاسی، کاغذ و اوریگامی و... در استان ایلام با استفاده از نیروهای توانمند ایلامی به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ادامه داد: کودکان و نوجوانانی که امکان حضور در مراکز را ندارند می‌توانند در کلاس‌های مجازی کانون در هر نقطه‌ای از استان که باشند ثبت نام کنند و از آموزش‌ها و کارگاه‌های عمومی و تخصصی کانون بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های تابستانی  سامانه مجازی کانون شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است که در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی،کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی برگزار می‌شود.

فعالیت 62 گانه‌ی عمومی وتخصصی به صورت مجازی

جمالی  بیان داشت: در حقیقت این‌ها همان فعالیت‌های ۴۴ گانه‌ی  ثابت مراکز ثابت و سیار کانون هستند که حالا به صورت مجازی انجام می‌گیرند و به 62 فعالیت مختلف عمومی و تخصصی ارتقا یافته‌اند.

وی  یادآور شد: بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت، سیار و پستی به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می‌دهند.

جمالی ادامه داد: با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه‌مندان می‌توانند از دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی( فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن) ، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار