مدیرکل حوزه استاندا،
مدیرکل حوزه استاندار گقت: اجرای طرح پی‌پی پتروشیمی را یکی از مهمترین طرح‌های اقتصادی و اثرگذار در زمینه رونق تولید و اشتغال در استان برشمرد و افزود: اجرایی شدن این طرح انقلابی در زمینه اشتغال و اقتصاد استان ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 16 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛جهانگیر رستم‌زاد اظهار داشت: این طرح زیرمجموعه پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان است و می‌تواند اشتغالزایی مناسبی در استان ایجاد کند.

رستم‌زاد از دستگاه‌های تخصصی استان خواست: با توجه به محدودیت استخدام و بکارگیری افراد جوان و ایثارگر در ادارات دولتی، طرح‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و گردشگری را اعلام کنند تا با هلدینگ‌ها و بنیادهای کشور برای سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های مختلف در استان مذاکره شود.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا طرح‌های جدیدی جدا از طرح‌های قبلی باشد که به شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایدرو و ایمیدرو و بنیاد مستضعفان و کوثر معرفی شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز در این نشست گفت: با توجه به سفر معاون سازمان بنیاد شهید در هفته آینده به استان باید ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان شناسایی و معرفی شود تا با رایزنی با بنیادهای سرمایه‌گذاری کشوری برای جذب اعتبار و اجرای طرح‌ها و بکارگیری افراد ایثارگر در آنها مذاکره شود.

اسداله تولیده اظهار داشت: طرح‌های مهمی برای افتتاح با حضور معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در استان در دستور کار است که مهم‌ترین آنها افتتاح طرح گلزار شهدای صالح‌آباد، شرکت کوثر و بازارچه مرزی مهران و چند طرح شرکت کوثر است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با اجرای طرح‌های مختلف در استان بتوانیم بخشی از مشکلات اشتغال جامعه ایثارگری استان را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری است که باید شناسایی و با جذب سرمایه‌گذار به فعلیت درآیند.

در این نشست مدیران کل دستگاه‌های جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت و معدن و اداره کار به بیان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حوزه‌های خود پرداختند و مقرر شد به صورت مکتوب طرح‌های پیشنهادی و ظرفیت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری به بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام معرفی شود.

طرح بسته‌بندی صیفی‌جات، ایجاد هتل، طرح گلخانه، پرورش ماهی در قفس، طرح بیتومین و گچ، کارخانه کلزا و کارخانه چغندر قند و نخ‌ریسی از جمله طرح‌های پیشنهادی بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار