مدیرکل کمیته امداد ایلام از اجرای طرح شجره طیبه برای اولین بار در استان ایلام خبر داد و گفت: ترویج پرداخت زکات مستحبی از اهداف مهم این طرح است.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 15 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد  اظهار کرد: طرح شجره طیبه با هدف اهدای درختان میوه برای توزیع در بین نیازمندان، برای نخستین بار در استان ایلام با همکاری کمیته امداد و باغداران نیکوکار روستاهای بخش سیوان ایلام در حال اجرا است.

وی افزود: در اجرای این طرح که در قالب زکات مستحبی است تا کنون ۱۵۰ اصله درخت میوه توسط باغداران سیوان برای اهداء میوه‌های آن به نیازمندان این بخش پلاک گذاری شده است.

وی تصریح کرد: ترویج پرداخت زکات مستحبی و برخورداری قشر نیازمند از نعمت باغات این منطقه از اهداف اجرای این طرح بوده و امیدواریم افراد متمکن، کشاورز و باغدار در دیگر مناطق استان ایلام نیز در اجرای چنین طرحی با کمیته امداد همکاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام بیان کرد: زکات پرداخت شده در استان ایلام امسال تاکنون ۷۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی گفت: مردم نیکوکار این استان امسال تا کنون ۴۴۰ رأس دام به عنوان زکات جهت توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد و ستاد زکات قرار داده‌اند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار