مدیرعامل شرکت گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام از برنامه ریزی این شرکت برای عملیات گازرسانی به ۱۵۰ واحد صنعتی و تولیدی دیگر در استان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰ شهرک معادل ۶۸۵ واحد صنعتی از نعمت گاز برخودارند.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 13 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس اللهی به وضعیت گازرسانی در نواحی شهرک های صنعتی استان نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۱۴۶ واحد صنعتی و تولیدی در استان به شبکه گاز رسانی متصل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با کمترین درآمد بر لزوم گاز رسانی به مردم تاکید دارد، یادآور شد: اکنون ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان ۹۳ درصد است که با اتمام گاز رسانی به ۵۷ روستای دیگر تا پایان سال جاری، ضریب نفوذ به ۹۹ درصد می رسد.

شمس اللهی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز امسال در این استان اجرا شده است، همچنین در این مدت ۶۹۰ انشعاب و ۲ هزار و ۱۰۰ اشتراک جدید گاز اجرا و نصب شده است.

وی با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان گفت: میزان برخورداری مناطق شهری از شبکه گاز ۹۹ درصد است و تنها شهرهای میمه و پهله زرین آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نیستند که طرح گازرسانی به این شهرها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجراست.

وی تاکید کرد: با تمام عملیات گازرسانی به این ۲ شهر باقی مانده تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام اضافه کرد: در کنار اقدامات توسعه‌ای، موضوع نگهداشت و صیانت از تاسیسات و شبکه‌های گازرسانی استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین علت از اهم فعالیت‌های سال جاری شرکت گاز ایلام محسوب می‌شود.

هم اکنون ۴۵۹ روستا، ۲۴ شهر و ۶۸۵ واحد صنعتی استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار