برخی باشگاه‌های ورزشی در ایوان با وجود ممنوعیت فعالیت به صورت چراغ خاموش بازگشایی شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 13 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن شهرستان ایوان در وضعیت قرمزفعالیت باشگاه‌های ورزشی متوقف شد و ورزشکاران همچنان منتظر سفید اعلام شدن وضعیت و بازگشایی مجددا اماکن ورزشی هستند.

با وجود ممنوعیت فعالیت باشگاه‌ها اما در برخی مناطق  مشاهده می‌شود که باشگاه‌ها فعالیت‌های خود را به صورت چراغ خاموش آغاز کرده‌اند و مشغول فعالیت هستند، این در حالی است که آمار مبتلایان به بیماری کرونا در ایوان  درحال افزایش،است

نظارت ناکافی بر باشگاه‌ها، وجود باشگاه‌های غیرمجاز و یا برخورد سلیقه‌ای مسئولان ورزشی از مهمترین عواملی است که به این باشگاه‌داران جسارت فعالیت داده است.

 پلمپ 8 باشگاه پرورش اندام به دلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در ایوان 

 
فرمانده انتظامي شهرستان ایوان گفت: به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعداد 8 باشگاه پرورش اندام پلمب شدند. 
 
 سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی ایوان ظهار داشت: در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بازدید از واحدهای صنفی و ورزشی سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار دارد.
 
وي افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان از تعداد 14 باشگاه ورزشی شهرستان بازدید که در تعاقب آن 8 باشگاه پرورش اندام که بدون توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به فعالیت کردند به جهت حفظ سلامت جوانان و آحاد جامعه پلمب شدند.
 
وی ادامه داد: در ایام قبل، از طریق اداره ورزش و جوانان، مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به تمامی باشگاه ورزشی در سطح شهرستان ابلاغ که متاسفانه این 8 واحد با توجه به وضعیت قرمز شهرستان به فعالیت خود ادامه دادند.
 
سرهنگ عالی پور یادآور شد: این طرح کماکان ادامه دارد و حفظ سلامت و امنیت  شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد برابر قانون با آنها برخورد می شود./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار