فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نهادهای فرهنگی و دستگاه متولی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید با تلاش مضاعف و جهادی و به کارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی پای کار باشند.
کد خبر: ۸۷۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 11 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف گفت: امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد.

وی اظهار کرد: نهادهای فرهنگی و دستگاه متولی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید با تلاش مضاعف و جهادی و به کارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی پای کار باشند.

یاری بیان کرد: حجاب به عنوان یکی از آموزه‌های اصلی دین مبین اسلام هم برای زنان و هم مردان تعیین شده و امروز بخش وسیعی از تلاش رسانه‌های بیگانه برای کمرنگ کردن این اصل مهم در اسلام شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه حجاب، تجلی کرامت و ارزش‌های اسلامی است، افزود: هرسال اقدامات مفید و مطلوبی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته‌ایم اما شرایطی که با آن مواجه هستیم، بد پوششی است و این از نتایج غلط و عدم کنترل خانواده‌ها بر روی فرزندانشان است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: رعایت شئونات اسلامی در استان به علت زیرساخت‌های غنی فرهنگی، قومی و قبیله‌ای است اما اکتفا کردن به این مسئله صحیح نیست و می‌طلبد اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به صورت مستمر و روزانه باشد و با کار جهادی، انقلابی و دلسوزانه در این راه قدم برداریم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار