توسط جهاد دانشگاهی
آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 11 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدغلامرضا حسینی رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ایلام در این زمینه، اظهار کرد: در این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعم از فاصله‌گذاری اجتماعی، توزیع ماسک، پد الکی و سایر دستورالعمل‌ها ۹۰۵  نفر شرکت کردند.

|

وی با بیان اینکه این آزمون در ۵حوزه امتحانی در شهر ایلام برگزار شد، از همکاری استانداری ایلام، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، دانشگاه‌ پیام نور استان، فنی و حرفه‌ای ، آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک استان، جمعیت هلال احمر استان و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط قدردانی کرد.

«حیدریان» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام نیز، با اشاره به بازدید از تمام حوزه‌های آزمون، اظهار کرد:  ارزیابی بنده و همکاران از این آزمون عالی بود و خوشبختانه پروتکل‌های بهداشتی نیز به بهترین شکل ممکن و مطابق با دستورالعمل‌ها رعایت شده است.|ی با تقدیر از تلاش‌های جهاددانشگاهی در این زمینه ، گفت: در این آزمون ۵ نفر جذب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خواهند شد.

دکتر «رضا زینی‌وند» مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز، اظهار کرد:  در استان ایلام ۳۶۶  نفر واجد شرایط برای شرکت در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی بوده‌اند.

وی گفت:  شرکت‌کنندگانی که در این آزمون بتوانند ۵۰ درصد از ۱۱۰ سوال را پاسخ دهند، می توانند وارد فرآیندهای استخدامی شوند. مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: از تمام حوزه‌های این آزمون بازدید داشتم و خوشبختانه در برگزاری آزمون پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت شده بود.

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار