رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام از لغو برگزاری آزمون های حضوری پایان ترم دانشجویان این دانشگاه به دلیل اوج گیری شیوع کرونا خبر داد و گفت: دانشجویانی که با بیماری کرونا درگیر باشند اگر مدارک مستدلی ارائه دهند تا پایان تابستان فرصت دارند آزمون های خود را با تاخیر برگزار کنند.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 10 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر اسفندیار محمدی اظهار کرد : قرار بود آزمون های دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت حضوری برگزار شود ولی با اوج گیری مجدد این بیماری در خردادماه و همچنین در تیرماه آزمون هایی که قرار بود حضوری برگزار شوند، با هماهنگی هایی که به عمل آمده از ۲۱ تیرماه تا ۱۷ مرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان در ابتلای به کرونا، تصریح کرد: طیق معمول ترم‌های گذشته برخی از امتحانات ما به صورت متمرکز و سراسری برگزار می شد که این آزمون در کل کشور در یک زمان مشخص به صورت مجازی برگزار می شود .

محمدی تاکید کرد: دانشجویانی که کرونا دارند یا به هر دلیلی با این بیماری درگیر هستند، تا پایان تابستان فرصت دارند هر زمانی که مراجعه کردند امتحانات خود با تاخیر برگزار کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون از طریق نشانی الکترونیکی دانشگاه که از طریق مراکز اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آزمون‌های پایان ترم در در مراکزی مانند جهاددانشگاهی که از توانمندی لازم برخوردار هستند در سامانه‌های مخصوص به خود به مانند امجد برگزار می‌شود./ع

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار