-رئیس کانون فرهنگی ، هنری مساجد ایلام؛
-رئیس کانون فرهنگی ، هنری مساجد ایلام با بیان اینکه ۳۰۷ کانون فرهنگی، هنری در مساجد فعالیت دارند، گفت: آموزش‌های مهمی توسط کارشناسان مجرب و به صورت چهره به چهره در مناطق کم برخوردار در جهت ترویج فرهنگ و عفاف انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 09 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی، اظهار کرد: تامین امنیت کشور توسط کارکنان ناجا در این مراسم مهم و مثال زدنی بوده است.

وی با بیان اینکه خانواده در ترویج الگوی فرهنگی عفاف وحجاب در درون جامعه نقشی بسزا و تاثیرگذار ایفا می‌کند، افزود: خانواده‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش ممتاز و غیر قابل انکار دارند.

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به نبود یک مد و الگوی اسلامی مناسب در جامعه و پرورش آن برای استفاده عامه مردم، ادامه داد: خانواده می‌تواند نقش فرهنگی مناسبی را در جهت ترویج عفاف و حجاب ایفا کند.

رئیس کانون فرهنگی، هنری مساجد استان، به فعالیت فرهنگی یک هزار مسجد و بقاء متبرکه در استان اشاره داشت و تصریح کرد: ظرفیت مناسبی در جهت ترویج فرهنگ اسلامی ایجاد شده است.

حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: این کانون آمادگی کامل برای استفاده از کارشناسان پلیس در حوزه پلیس فتا، مواد مخدر، مشاوره ومددکاری و…را دارد تا بتوانیم با استفاده از نظرات کارشناسانه، راه ورود آسیب‌های موجود را در جامعه ببندیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار