استاندار ایلام؛
استاندار ایلام ضمن هشدار به کسانی که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا می‌شوند، تاکید کرد: در بحث سلامت مردم و حفاظت از جان آنان با کسی تعارف و ملاحظه‌ای نداریم و با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا قاطعانه برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 07 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی  ضمن هشدار مجدد در خصوص حیاتی بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت کرونا، تصریح: کرونا در استان بیداد می‌کند، ۲۲۰ مبتلا و هفت فوتی در یک روز فاجعه بار است و این زنگ خطری برای رعایت جدی تر پروتکل‌های بهداشتی در استان است.

استاندار ایلام با اشاره به آمار بالای کارکنان مبتلا به کرونا، خواستار لغو جلسات غیر ضرور شد و گفت: تنها در صورت ضرورت جلسات با حداقل اعضا و صرفاً به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شوند.

وی در ادامه بر رعایت فاصله گذاری هوشمند در ادارات تاکید کرد و گفت: همه کارکنان باید از ماسک استفاده کنند و دستگاه‌های مرجع موظف هستند برای مجموعه تحت تصدی خود ماسک و اقلام بهداشتی تهیه کنند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در ادامه خواستار احساس مسئولیت آحاد مختلف جامعه در قبال سلامت خود و دیگران در این شرایط خطرناک شد و تاکید کرد: در این وضعیت قرمز تنها در صورتی که همه افراد جامعه با احساس مسئولیت فردی و اجتماعی با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با قطع زنجیره انتقال بیماری توسط آنان می‌توان امیدوار به برون رفت از این شرایط کرونایی خطرناک شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار