استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: فاز اول پروژه لرزه نگاری اکتشاف نفت و گاز دانا در منطقه بانکول و بابا گیر ایوان به اتمام رسیده که این پروژه زمینه ساز فاز دو پالایشگاه گاز استان است.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ 06 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: این پروژه در مرحله اول بالغ بر ۴۵۰ اشتغالزایی ایجاد کرده که در فاز دوم در میادین نفتی بیجار و دلاوران از سومار تا صالح آباد در مرحله مقدماتی ۴۰۰ نفر و در پیک کاری نیز بالغ بر ۸۰۰ نفر اشتغالزایی در پی خواهد داشت.

سلیمانی دشتکی به عملیات اجرایی پروژه لرزه نگاری دانان در مناطق دهلران و آبدانان نیز اشاره داشت و گفت: در این مناطق شرکت دانان وابسته به صندوق بازنشستگی وزارت نفت با سرمایه گذاری ۱ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه اکتشاف و استخراج میادین نفتی و گازی مشغول به کار است و در این پروژه نیز بالغ بر ۸۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین قرار است به زودی در حوزه اکتشاف نفت و گاز یک پروژه لرزه نگاری دیگر در مناطق مابین دره شهر ایلام و کوهدشت لرستان عملیات اکتشاف و بهره برداری از میادین نفتی و گازی را شروع کند.

استاندار ایلام با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های خوب صورت گرفته در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان تاکید کرد: امیدواریم مجموعه این فعل و انفعالات در حوزه انرژی سبب تولید و اشتغال بیشتر و در نهایت منجر به توسعه استان شود و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار