معاون استاندار ایلام خبر داد؛
معاون استاندار ایلام گفت: اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تکمیل و احداث پروژه‌های منطقه هلیلان و بدره در حوزه راه، ایستگاه‌های پمپاژ، آبرسانی، تقویت پوشش شبکه‌های تلویزیونی و اجرای طرح هادی از محل اعتبارات مناطق محروم و کمیته امدادو همچنین اختصاص مبلغ ۱,۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت مازاد بر سقف سهمیه استان در حوزه اشتغال روستایی بود.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 05 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات سفر مورخ شش تیرماه محمد امید معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به استان ایلام امروز ۱۵ تیر در سفر به این تهران این مصوبات پیگیری شده است.

معاون استاندار گفت: در سفر معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور که علاوه بر بازدید از چندین پروژه مختلف عمرانی و اقتصادی در استان و برگزار جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان و کارگروه فرش استان مصوبات خوبی به تصویب رسید.

گفتنی است معاون عمرانی استاندار با معراجی معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی و مهندس رزمجو معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دیدار کرد و مصوبات سفر مذکور را پیگیر شد./غ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار