سرپرست سازمان صمت استان ایلام؛
سرپرست سازمان صمت استان ایلام با اشاره به برنامه های امسال در استان برای جهش تولید، گفت: ۲۵ واحد تولیدی ایلام امسال احیا می شوند.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 05 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا محمدرحیمی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار ایلام اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سه ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۵۰ جلسه اصلی و فرعی با حضور همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار و مشکلات بیمه‌ای، مالیاتی، تامین تسهیلات، زیرساخت‌ها واحدهای تولیدی بیشترین موضوعات مطروحه از سوی متقاضیان بوده است.

وی افزود: در راستای حفظ وضعیت موجود، جلوگیری از تعطیلی و بهره‌برداری از طرح‌ها و واحدهای تولیدی امیدواریم با عبور از شرایط کرونایی تا پایان سال ۲۵ واحد تولیدی احیا و به چرخه تولید بازگردند.

محمد رحیمی با اشاره به اجرایی شدن ۷۳ درصد از مصوبات کارگروه در سال گذشته، تصریح کرد: مدیران واحدهای تولیدی باید بدانند با توجه به مصوبه هیئت وزیران و دستور قضایی هر تصمیمی که در این کارگروه اتخاذ می‌شود لازم الاجراست و از فعالان تولیدی خواهشمندیم مشکلات خود را به دبیرخانه این کارگروه واقع در سازمان صمت اعلام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار