مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه فرهنگ پیشگیری از ویروس کرونا در این واحد صنعتی بطور جدی دنبال می شود، گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به سربازان سلامت استان بیش از یکهزار و 500 لباس یکبار مصرف و دو هزار عدد ماسک N95 تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 04 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  روح اله نوریان در دیدار با معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: بیش از 400 لیتر آب ژاول برای رقیق سازی با 40 هزار لیتر آب به بخشداری چوار برای ضد عفونی معابر شهری و روستاهای اطراف این واحد صنعتی تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات کمیته سلامت با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا، جمع آوری دستگاه های ثبت اثر انگشت و جایگزین آن با سیستم فیس آی دی، انجام تب سنجی از کلیه کارکنان در گیت های ورودی، تهیه مواد شوینده، گندزدا، ممانعت از ادامه کار کارکنان با بیماري زمينه اي و بیماری های تنفسی، تنها بخشی از اقدامات انجام شده در این واحد صنعتی می باشد.

وی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از ويروس كرونا و حفظ سلامت کارکنان، اقدامات قابل قبولی در زمینه تحویل ماسک های تنفسی و دستکش های یکبار مصرف، ضد عفونی کردن و گندزدایی سرویس های ایاب و ذهاب ، نظافت و گند زدایی دستگیره درب ها ، پله ها و غیره انجام شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده شركت پالايش گاز ايلام در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به جامعه سلامت استان، گفت: با شروع موج دوم كرونا از ابتداي تيرماه نيازمند همراهي مردم و مسئولين در اجراي پروتكل هاي بهداشتي و پيشگيري از كرونا مي باشيم.

دکتر"جمیل صادقی فر" همچنين با اشاره به مصوبه ستاد استاني كرونا در خصوص تخصيص ساختمان درمانگاه نفت و گاز ايلام به دانشگاه علوم پزشكي و تجهيز اين درمانگاه براي مقابله با كرونا، ضمن تشکر از این همکاری اظهار اميدواري كرد بعد از شكست كرونا بتوانیم درمانگاه نفت و گاز ايلام را در برای خدمات رساني به كاركنان نفت و گاز استان و عموم مردم همچنان فعال نگهداريم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار