مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام:
مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام، گفت: 300 کیلوگرم کشمش قاچاق از یک کامیون عراقی کشف و با تشکیل پرونده، رسیدگی به تخلف در این شعبه آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 04 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌رضا لطفی، مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام با اعلام این خبر گفت: ماموران کنترل و مراقبت مرز زمینی مهران در وقت بازرسی از وسایل نقلیه حامل بار به مقصد کشور عراق، موفق به کشف 300 کیلوگرم کشمش از یک کامیون عراقی شدند و با تشکیل پرونده، رسیدگی به تخلف در این شعبه آغاز شد.

وی افزود: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهران نیز پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت 84 میلیون تومان جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم و حکم به ضبط کالای مکشوفه صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام، ادامه داد: همچنین در وقت بازرسی از کالاهای همراه مسافران خروجی از مرز مهران مقداری داروی قاچاق توسط عوامل گمرک استان کشف شد که پس از ارجاع به این شعبه موضوع در دست رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی‌ کننده متخلف را علاوه بر ضبط داروی قاچاق به پرداخت جریمه 125 میلیون ریالی در حق صندوق دولت محکوم کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام، تاکید کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور کارشناسان و بازرسان صمت و... روزانه ادامه دارد و درصورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

لطفی اظهار کرد: در این گشت‌ها واحدهای صنفی و عرضه‌کننده لوازم‌خانگی مورد بازرسی و بازدید قرار گرفتند و برای تعدادی از متخلفین نیز پرونده تعزیراتی تشکیل شد./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار