رییس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ایلام گفت: ۱۷ هزار نفر از سرپرستان خانوارهای روستایی و عشایری ایلام فاقد هر گونه بیمه هستند و پوشش بیمه‌ای آنان در دستور کار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 02 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ روح‌الله سرواندام اظهار داشت: حدود ۳۱ هزار خانوار معادل ۷۰ درصد جمعیت روستایی و عشایری استان ایلام هم اکنون تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر هستند.

وی افزود: ۳۰۰ خانوار در سه ماهه نخست امسال از خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان بهره‌مند شدند.

سرواندام یادآور شد: شهرستان‌های مهران و ملکشاهی به ترتیب بیشترین افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان را در استان به خود اختصاص داده و دهلران و دره‌شهر جذب کمتری داشته‌اند.

رییس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ایلام گفت: یک هزار و ۱۳۳ خانوار نیز مستمری‌بگیر این صندوق هستند و از مزایای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان بهره‌مند می‌شوند.

سرواندام تاکید کرد: از مجموع صد درصد حق بیمه ۷۰ درصد توسط دولت و مابقی توسط فرد بیمه شده پرداخت می‌شود که رقم ناچیزی در ماه است.

وی یادآور شد: این صندوق به افراد تحت پوشش خود که به کرونا مبتلا شده‌اند کمک هزینه پرداخت می‌کند همچنین مستمری بگیران نیز از تسهیلات بدون سود بهره‌مند می‌شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار