- دانشگاه آزاد اسلامی ایلام امروز چهارشنبه ۱۱ تیرماه به مناسبت دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) میزبان پرچم متبرک و خادمین حرم مطهر رضوی بود.
کد خبر: ۸۶۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 01 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ همزمان با دهه کرامت، جمعی از خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک بارگاه آن حضرت، با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ضمن دیدار با رییس، کارکنان و جمعی از دانشجویان به اجرای مولودی‌خوانی و پخش سوغات تبرکی رضوی پرداختند.

برنامه‌های خدام حرم رضوی به صورت برگزاری دیدارهای اختصاصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان ایلام برگزار می‌شود.

دیدار با مجموعه‌هایی که در مبارزه با کرونا فعالیت داشته و خدمت کرده‌اند، دیدار با مسوولان استان و مسوولان دفتر آستان قدس رضوی در استان از جمله برنامه‌های سفر کاروان خدام رضوی به استان است.

دیدار با مجموعه کادر و مدافعان سلامت، دیدار با گروه‌های جهادی، مسوولان استان، عیادت از بیماران در سطح بیمارستان‌های استان، حضور در مراسم‌های معنوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سرکشی از اقشار آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان استان از دیگر برنامه‌های حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی در استان است.

همچنین در این مراسم از دکتر علی موسی‌نژاد استاد و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد به عنوان یکی از خیرین فعال ایلام از سوی رییس دانشگاه، کاروان زیر سایه خورشید، بهزیستی و امور اجتماعی استانداری قدردانی شد.

کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) نهم تیرماه به استان ایلام سفر کرد.

ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خدا کنه این تجمعات کرونا بهش دخول نکنه دیشب مسجد محل ما میزبانش بود خیلی شلوغ بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار