معاون عمرانی استاندار ایلام گفت:خرید مصالح ساختمانی غیر استاندارد توسط دستگاه های اجرایی ممنوع شده است.
کد خبر: ۸۶۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 01 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی  در جلسه شورای فنی استان با تاکید بر اینکه نیازمند فرهنگ سازی مقوله استاندارد در جامعه هستیم، گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و مطالبه مصالح ساختمانی استاندارد از سوی مردم منجر به ارتقا کیفیت کالا و خدمات می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: طبق مصوبه شورای فنی استان ایلام تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و کارفرمایان مکلف شده مصالح ساختمانی مشمول استاندارد اجباری را از واحدهای تولیدی که دارای پروانه استاندارد هستند، خریداری و ناظران وم جریان نیز باید در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد ایلام در این جلسه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت واحدهای تولیدی تیرچه صنعتی در استان و پیشنهادها و راهکارهایی در خصوص ارتقاء کیفیت مصالح ساختمانی در استان ارائه کرد.

 

فرزانه کریمی بر حضور بازرسان اتحادیه‌ها و اعضای کمیته مصالح ساختمانی در بازرسی از مراکز عرضه مصالح ساختمانی و نظارت و بازرسی بیشتر بر واحدهای صنفی موزاییک، میلگرد و فوم پلی استایرن تاکید کرد و گفت: نظارت بر بازار تنها به وسیله اداره کل استاندارد امکان پذیر نیست و ناظران نظام مهندسی با طلب کردن کالاهای استاندارد و با کیفیت از کارفرمایان و مالکین ساختمان‌ها و پروژه‌های عمرانی باید بیشتر همکاری کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار