معاون جمعیت هلال احمر کشور ؛
معاون جمعیت هلال احمر کشور گفت: این جمعیت در مناطق مختلف استان مجموعه‌ها، پایگاه‌ها و موسسات بهداشتی، درمانی و خدماتی دایر می‌کند که در این راستا کمک و همکاری دولت در استان نیاز است.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 30 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرید مرادیان  در دیدار با استاندار ایلام افزود: این مراکز با هدف خدمات‌دهی بیشتر به مردم مناطق مختلف استان ایجاد و در دستور کار قرار گرفته است.

وی با قدردانی از همراهی استاندار ایلام حضور وی در استان را فرصتی مغتنم برای استان و مجموعه هلال احمر دانست تا با حمایت‌های لازم در ماموریت‌های پیش‌رو موفق و تاثیرگذار ظاهر شود.

استاندار ایلام نیز در این دیدار ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی مهران یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین را گرامی داشت و گفت: حماسه آزادسازی مهران یک نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: دیروز مهران پیشانی دفاع مقدس و نبرد با دشمن در عملیات کربلای یک بود و امروز دروازه ورود به عتبات عالیات و مسیر شماره یک زائران حضرت اباعبداالله الحسین(ع) به سمت کربلای معلی و مرکز توجه در کشور و عالم است.

وی افزود: امروز با توجه به اقدامات انجام شده و در دست اجرا آینده بسیار خوب و درخشانی برای مهران پیش‌بینی می‌شود بطوریکه این منطقه می‌تواند پیشران توسعه استان و کشور باشد.

استاندار ایلام با قدردانی از زحمات هلال احمر در استان نقش استانی، ملی و بین‌المللی این نهاد ارزشمند را مهم خواند و گفت: نقش‌آفرینی هلال‌ احمر در ابعاد ملی و بین‌المللی و استانی با توجه به وظایف خطیری که دارد بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: البته رسالت هلال احمر در ایلام با توجه به اینکه یک استان حادثه خیز بوده و از طرفی مرکز توجه در رخداد بزرگ اربعین است بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

وی عملکرد هلال احمر در استان را مطلوب و رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: نقش هلال احمر در اتفاقات و رویدادها بی‌بدیل بوده و در این زمینه از مجموعه عوامل استانی و کشوری این نهاد تشکر می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه از ایجاد آشیانه بالگرد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و اختصاص یک بالگرد با اعتبار بالای ۲۰۰ میلیارد تومان بعنوان کارهای مهم در این حوزه یاد کرد و گفت: برای احتیاط هم یک بیمارستان صحرایی در زمان کرونا راه‌اندازی شد که امروز برای آشیانه بالگرد باقیمانده است.

وی افزود: البته هلال احمر لازم است برای بالابردن ضریب امنیت پروازها تفاهم‌نامه ای با فرودگاه ایلام ایجاد کند.

وی از طرح‌های هلال احمر مبنی بر ایجاد پایگاه‌ها و موسسات بهداشتی و خدماتی و تولیدی استقبال کرد و گفت: منعی برای صادرات نداریم، در جلسه‌ای که با استاندار واسط عراق برگزار کردیم علاوه بر اینکه خواستار بازگشایی مرز تجاری بصورت تمام وقت شدیم، توافق شد در روز ۲ ساعت کار پایانه ها زودتر آغاز شود و همچنین تفاهم‌نامه هایی در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی و مبادلات تجربیات به امضا رسید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار