نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از شروع بکار پتروشیمی هلیلان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگ هایی که با مجری طرح پتروشیمی صورت گرفته مقرر شد تا یک ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.
کد خبر: ۸۶۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 30 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اکبر بسطامی  در نشست شورای اداری شهرستان هلیلان با بیان اینکه نیازمند تغییر نگاه و نگرش نسبت به این شهرستان هستیم، اظهار داشت: مدیران کل استان باید به بحث محرومیت زدایی و شاخص هایی که لازمه شهرستان تازه تاسیس هلیلان است بعنوان یک اصل مهم توجه جدی داشته و اهتمام ورزند.

وی زیرساخت های شهرستان هلیلان از جمله راه های دسترسی، آب شرب، زیرساخت های شهری و اشتغال جوانان را مهم ترین مشکلات این شهرستان دانست و تاکید کرد: تنها عاملی که می تواند چهره این شهرستان را دگرگون کند همت و همدلی مدیران استانی است که ما هم در مجلس تمام توان خود را برای تحقق این امر بکار خواهیم گرفت.

بسطامی تصریح کرد: توزیع اعتبارات و طرح ها در هلیلان باید براساس اصل عام المنفعه بودن و عدالت باشد و سرمایه گذاری وجانمایی پروژه ها در مناطقی که محروم تر و مردم آن منطقه نیازمند تر هستند، اجرا شود.

نماینده حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان هلیلان توسط مدیران استانی گفت: توجه به آب و خاک هلیلان، کشاورزی و استفاده از اندیشه و نگرش جوانان مستعد و تحصیل کرده بومی باید در برنامه مدیران استان باشد.

وی همچنین اضافه کرد: پس از ارتقای هلیلان از بخش به شهرستان باید فرماندار و مدیران به استقرار همه ادارات در شهرستان اهتمام ورزند.

بسطامی گفت: بر اساس گزارش فرمانداری بسیاری از ادارات از ابتدای ارتقا تاکنون مستقل شده و در تلاش است مابقی ادارات هم در آینده نزدیک مستقل شوند.

بسطامی با بیان اینکه وضعیت زیرساخت های این شهرستان در آینده نزدیک دگرگون خواهد شد، یادآور شد: در طول چند ماه اخیر این منطقه مورد توجه مدیران استانی و کشوری قرار گرفته و کمیته جهت محرومیت زدایی و رفع مشکلات این مناطق در استان تشکیل شده است.

وی افزود: در تلاشیم برای رفع محرومیت هلیلان، علاوه بر نگاه دولت به این منطقه، از ظرفیت سازمان‌های مردم، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و سایر نهادها استفاده کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار