معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲ هزار و ۹۷۴ حلقه لاستیک بین ناوگان جاده ای با ارز دولتی وارد استان و تحویل رانندگان شده است.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 29 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد حسنی اظهار داشت: از آغاز اجرای این طرح(سال ۹۷ تاکنون) بیش از ۲۵ هزار حلقه لاستیک توسط مالکان ناوگان جذب و خریداری شده است.

وی درخصوص نوع لاستیک های توزیعی اظهار داشت: لاستیک های تخصیصی که توسط وزرات صنعت، معدن و تجارت تهیه و در شبکه توزیع قرار داده می شود از ۲ نوع خارجی و ایرانی است که نوع خارجی آن به بهای ارز دولتی و لاستیک های ایرانی نیز براساس نرخ مصوب در اختیار مالکان ناوگان جاده ای قرار می گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام به شرایط و روند صدور حواله دریافت لاستیک ها اشاره کرد و یادآور شد: متناسب با تعداد لاستیک های تخصیصی به استان، انجمن صنفی رانندگان، نسبت به صدور حواله دریافت لاستیک (هر دستگاه ناوگان، ۲ حلقه) جهت آن دسته از مالکانی که شرایط مندرج در آیین نامه را احراز نموده باشند اقدام می نمایند.

حسنی، شرایط دریافت حواله را شامل دارا بودن کارت هوشمند، پلاک استانی و پیمایش مکفی ناوگان دانست و گفت: از نکات برجسته جهت توزیع عادلانه لاستیک ها، اولویت بندی بر اساس پیمایش ناوگان است.

حدود هفت هزار نفر راننده نیز در بخش حمل و نقل بار و مسافر در استان ایلام مشغول فعالیت هستند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار