مدیر حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس در دیدار با امیر فرماندهی منطقه ای غرب ارتش؛
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با امیر فرماندهی منطقه ای غرب ارتش دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۶۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 28 June 2020
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با امیر فرماندهی منطقه ای غرب ارتش دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش تابناک ایلام ؛در این دیدار که در دفتر فرمانده ارتش غرب برگزار شد ،مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدی استان ایلام  ضمن تبریک ترفیع سرتیپ تمامی فرمانده غرب ارتش ،به تبیین نقش و جایگاه ارزنده و بی بدیل ارتش قهرمان در طول هشت سال جنگ تحمیلی  پرداختند.
 
سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی گفت :رشادت ها ، قهرمان سازی و حماسه آفرینی های ارتش در طول جنگ تحمیلی انکار ناپذیر است و  پیروزی پر افتخار ایران اسلامی در جنگ تحمیلی مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های ارتش دلاور ، فرماندهان شجاع و رزمندگان دلیر این نیروی پرتوان وانقلابی است.
 
وی افزود: یکی از عملیاتهای مهم نا در جنگ تحمیلی و در منطقه غرب عملیات فتح میمک موسوم به "ضربت ذوالفقار" بود .در عملیات ضربت ذوالفقار که به فتح میمک و بازپس  گیری ارتفاعات استراتژیک مناطق عنومی آن منتج گردید نقش اول و فرماندهی و طراحی عملیات با ارتش بود.
 
سرهنگ فولادی افزود: این عملیات جزو اولین های جنگ و در سرنوشت وضعیت جنگ موثر واقع شد و دشمن با شکست مفتضحانه ضمن عقب نشینی کامل ازمواضع اشعالی در توان و تحرک خود تجدید نظرنمود.
 
امیر سرتیپ فرهاد آریانفر هم در این دیدار با تاکید بر آمادگی ارتش در سراسر نوار مرز جهت مقابله با هر گونه تحرکات و تهدیدات احتمالی از ناحیه هر دشمن خارجی گفت : ارتش آماده هماهنگی و هم افزایی بیش از پیش ارتش با سایر نیروها و یگان های مستقر در مناطق عملیاتی برای افزایش ضریب پدافند و امنیت مرزها و مقابله با هرگونه نفوذ خارحی است .
 
وی افزود: نقش بنیاد حفظ آثار در طول جنگ و بویژه پس از آن نقشی محوری و پشتیبانی کننده است که در تحقق پیروزی و تسلط بر دشمن اولویت و ارجحیت دارد.
 
در پایان سرهنگ فولادی با دعوت از امیر فرماندهی محترم منطقه ای غرب ارتش به استان ایلام وی را از آخرین اقدامات و دستاوردهای بنیاد در استان ایلام مطلع و خواستار ایفای نقش  ارتش در غنی سازی و محتوا بخشی به موزه دفاع مقدس استان ایلام شدند.
 
امیر آریانفر در پاسخ به دعوت مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونقش ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام گفت :در آینده  نزدیک به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بنیاد حفظ آثار در استان ایلام ، کارکرد و کم و کیف ایفای ماموریت هاو  راهکارهای رفع موانع و چالش های تحقق انجام وظایف در بنیاد از این استان و بالاخص موزه دفاع مقدس ان شاء الله سرکشی خواهم داشت و در صدد غنی سازی و اعلام حضور جدی ارتش در این عرصه بر خواهم آمد.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار