رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام خبر داد؛
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: با همکاری سپاه و بخش خصوصی این خطوط بزودی وارد فاز اجرایی می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 28 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد محمدرحیمی در نشست بررسی وضعیت اقلام محافظتی استان ایلام اظهار داشت: سپاه ایلام در یک اقدام ارزشمند نسبت به واردات ۲ خط تولید ماسک تمام اتوماتیک اقدام کرده که تا ماه آینده وارد مدار تولید می شوند.

وی افزود: ظرفیت تولید این ۲ خط تولید روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک است که با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: همچنین با همکاری بخش خصوصی یک خط تولید دیگر با تولید روزانه ۶ هزار ماسک استاندارد سه لایه راه اندازی می شود و نیاز مردم استان به ماسک به ویژه در ایام پاییز و زمستان برطرف شود.

محمد رحیمی یادآور شد: با راه اندازی این خط های تولید و تکمیل ظرفیت مشکلی از نظر تامین ماسک در استان وجود ندارد.

وی گفت: باید ماسک های استاندارد و کاملا بهداشتی تولید شود و قیمت نهایی آنها نیز مناسب باشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که کارگاه ها بیش از پنج تا شش واحد نباشند زیرا مازاد تولید آنها موجب ورشکستگی آنان خواهد شد.

احمد جمالوندی اظهار داشت: همه تلاش ما این است که واحدهای تولیدی در مدار تولید تداوم داشته باشند و از همه ظرفیت آنها استفاده شود.

وی با تقدیر از تلاش های مجموعه سپاه، اصناف و بخش خصوصی برای تامین ماسک و لباس های محافظتی گفت: در این شرایط شیوع بیماری کرونا و الزام همه به استفاده از ماسک نیاز ضروری مردم دسترسی مردم به ماسک استاندارد و قیمت مناسب است.

در این نشست مصوب شد که سپاه استان و بخش خصوصی هرچه سریعتر نسبت به واردات خط تولید ماسک در استان تا ابتدای مردادماه اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار