سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام:
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: مصرف برق در شهرستان های جنوبی استان در روزهای گذشته به اوج خود رسیده و در صورت ادامه این روند برق این مناطق با خاموشی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 28 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا رضایتی افزود: در حوزه جنوبی استان شهرستان های دهلران، مهران، آبدانان، دره‌ شهر و بدره به دلیل استفاده بی‌رویه از برق در آستانه خاموشی قرار دارند.

وی گفت: با توجه به ورود این شهرستان‌ها در محدوده زرد و قرمز جدول، رعایت الگوهای مصرف برق در این مناطق لازم و ضروری است چرا که مصرف شهرستان‌های مذکور متجاوز از سقف تعیین شده است و در صورت عدم رعایت امکان اعمال خاموشی وجود دارد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق ایلام یادآور شد: تا زمانی که الگوی مصرف برق از سوی مشترکان رعایت شود اطمینان خاطر می دهیم هیچ خاموشی با برنامه ای اعمال نخواهد شد.

رضایتی تاکید کرد: ساعات اوج بار مصرف برق در فصل تابستان از ساعت ۱۳ الی ۱۷ است و در صورتی که مشترکان در این ساعات از وسایل برقی پر مصرف استفاده نکنند مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: از وسایل پرمصرف مثل اتو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی در ساعات پیک استفاده نکنیم و تا جایی که ممکن است لامپ‌های اضافه را خاموش و از روشنایی طبیعی استفاده نماییم.

تعداد کل مشترکان برق استان ۵۸۵ هزار نفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار