به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا دادگر معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان ایلام، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان پس از اجرای یکپارچه سازی آب شهری و روستایی، افزایش کیفیت خدمات به مشترکین را در دستور کار خود قرار داده و برنامه ریزیهای لازم نیز در این زمینه صورت گرفته است.
وی افزود: در این راستا با توجه به افزایش مشترکین شهرستان و به منظور ارتقا و افزایش سطح خدمات و ارایه خدمت شایستهتر به مشترکان، تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، امور مشترکین آبفای شهرستان ایلام دو ناحیهای می شود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان، تصریح کرد: یکپارچه شدن خدمات آبفای شهری و روستایی با درخواست مشترکان روستایی و شهری ایلام برای استفاده از تسهیلات و خدمات غیر حضوری انجام شده است.
دسترسی به خدمات به صورت غیر حضوری
وی بیان کرد: دسترسی آسان به خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز به منظور تسریع در ارایه خدمات، صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش رفت و آمدها، ترافیک و آلودگی هوا و افزایش رضایتمندی متقاضیان به صورت غیر حضوری ارایه میشود و شهروندان میتوانند بدون مراجعه به دفاتر امور مشترکین، از این خدمات بهره مند شوند.
دادگر تصریح کرد: امور آب و فاضلاب شهر ایلام 80000 مشترک آب و 62000 مشترک فاضلاب را زیر پوشش خدمت رسانی دارد./ح
فارس