رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: خانه مشارکت سلامت استان خوشبختانه با اینکه نوپا بوده اما توانسته در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به جامعه تلاش های ارزشمندی داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 28 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر محمد کریمیان در انتخابات خانه مشارکت سلامت استان، اظهار کرد:  در شرایط فعلی که شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان را شاهد هستیم، خانه مشارکت سلامت و سازمان‌های مردم نهاد بیش از پیش احساس مسئولیت کنند و با حمایت از اقشار و بیماران ضعیف و کم درآمد؛ آنان را در این شرایط سخت یاری کنند.

وی با بیان اینکه حضور و موسسات خیریه در استان منشأ خدمات بسیار ارزشمند و شایسته‌ای به جامعه هدف بوده، خاطرنشان کرد: این موسسات خیریه ملی در استان محروم و کم‌برخوردار ایلام خدمات ماندگاری را انجام دادند که  با تلاش و جدیت مرکز مشارکتهای اجتماعی دانشگاه و همراهی سمن‌های سلامت شاهد حضور هرچه بیشتر این موسسات خیریه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیرین باشیم.

دکتر صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه نیز ضمن تقدیر از خدمات و زحمات آقای ملکشاهی نژاد رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان خاطرنشان کرد که خانه مشارکت سلامت استان با اینکه نوپا بوده اما با تلاش و اهتمام و اعضای آن؛ موفقیت های بزرگ و ماندگاری داشته که نمونه بارز آن میزبانی از خانه‌های مشارکت سلامت کشور بوده است.

وحید ملکشاهی‌نژاد رئیس سابق خانه مشارکت سلامت استان یکی از اقدامات برجسته خانه مشارکت سلامت استان میزبانی از تمام خانه های مشارکت سلامت کشور و کسب رتبه ممتاز و برتر در سطح کشور بوده خاطرنشان کرد که اگرچه بر اساس قوانین و مقررات انتخابات نمی‌توانم کاندید شوم اما نهایت تلاش و اهتمام خود را در کنار مسئولان و کارکنان مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه و مسئولان و اعضای خانه مشارکت سلامت استان برای تحقق اهداف و برنامه‌های مربوطه به کار کار خواهم گرفت.

در بخش پایانی نیز با حضور مسئولان دانشگاه و هیئت نظارت؛ انتخابات خانه مشارکت سلامت آغاز شد و از مجموع ۱۸ رای مأخوذه آقای دکتر «فیضی» با کسب ۱۰ رای به عنوان رئیس و خانم مهدیان با کسب ۸ رای به عنوان نایب رئیس خانه مشارکت سلامت استان معرفی شدند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار