معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد شهرستان های قرمز کرونا در این استان با قرار گرفتن شهرستان دهلران در وضعیت قرمز به سه شهرستان افزایش یافت.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 26 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛جمیل صادقی فر در کارگروه مجازی اطلاع رسانی کرونا اظهار داشت: پیش از این شهرستان های آبدانان و بدره در وضعیت قرمز قرار داشتند و ایلام نیز هم اکنون در وضعیت هشدا قرار دارد.

وس یادآور شد: رشد بیماری کرونا در دهلران بسیار فزاینده بوده بطوریکه هم ابتلا و هم فوتی ها در این شهرستان بسیار نگران کننده است.

وی با بیان اینکه دهلران پس از ایلام دومین تعداد مبتلایان و پس از ایلام و ایوان، سومین تعداد فوتی ها را دارد، افزود: فوتی های کرونا امروز دارای بیماری زمینه ای و مربوط به شهرستان دهلران بودند.

وی تاکید کرد: میزان حساسیت و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عموم کاهش پیدا کرده و این مساله یکی از مهمترین علل شیوع ویروس کرونا است.

مبتلایان هفته اول تیرماه ایلام 4.5 برابر مجموع مبتلایان اسفند گذشته

صادقی فر در خصوص وضعیت مبتلایان کرونا در استان در هفته اول تیرماه، گفت: مبتلایان در این هفته 4.5 برابر کل مبتلایان در اسفند پارسال، بیش از 2 برابر کل مبتلایان در فروردین، بیش از یک و نیم برابر کل مبتلایان در اردیبهشت و نزدیک به کل تعداد مبتلایان در خردادماه است.

به گفته وی، وضعیت کرونا در ایلام در هفته اول تیرماه نسبت به ماه های قبل فزاینده است بطوریکه در هفته اخیر آمارهای روزانه مبتلایان کرونا سه رقمی بوده است./م

برچسب ها: کرونا ، ایلام ، مبتلا ، آمار ، هشدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار