رئیس پلیس راه انتظامی استان از اعمال محدودیت ترافیکی برای آرامستان های سراسر استان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 25 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده گفت: برابر مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ، در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع مردم در آرامستانه های سراسر استان و جهت پیشگری از اپیدمی ویروس منحوس کرونا از مردم خواست تا از حضور در آرامستان ها خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و انتشار آن در محیط های جمعی و در راستای توصیه های موکد و پیشگیرانه مسئولان بهداشت و درمان و اهمیت موضوع جهت جلوگیری از انتقال آن از کلیه هموطنان عزیز بخصوص رانندگان وسایل نقلیه تقاضا داریم از ترددهای غیر ضرور در جاده ها خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: علاوه بر اعمال محدودیت ترافیکی در ورودی آرامستان ها همچنین اماکن متبرکه و برخی مسیرهای فرعی و روستایی منتهی به مکان های تفریحی و گردشگری تا اطلاع بعدی مسدود می شوند.

رئیس پلیس راه استان گفت: کلیه اقدامات مذکور در راستای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری برای مقابله با انتشار این ویروس در استان به اجرا در می آید و کارکنان پلیس با رانندگان خاطی برابر قانون رفتار خواهند کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار