دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید در ایلام با بیان اینکه ذکر اینکه خدام حرم مطهر رضوی ۹ تیرماه میهمان مردم این استان خواهند بود، گفت: فرهنگ سازی مبارزه با کرونا محور برنامه های دهه کرامت امسال قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 24 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عزیز بابایی افزود: جشن های زیر سایه خورشید که همه ساله همزمان با دهه کرامت برگزار می شدند امسال با توجه به شیوع کرونا برگزار نخواهند شد.

وی ادامه داد: برنامه های سال جاری خدام حرم رضوی به صورت برگزاری دیدارهای اختصاصی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

وی دیدار با مجموعه های فعال در مبارزه با کرونا و مسئولان دفتر آستان قدس رضوی در استان را از جمله برنامه های سفر کاروان خدام رضوی به این استان عنوان کرد و گفت: امسال دیدارهای های عمومی، تجمع و جشن های دهه کرامت به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

بابایی دیدار با مجموعه کادر و مدافعان سلامت و گروه های جهادی، دیدار مطبوعاتی در خصوص برنامه های جشن های زیر سایه خورشید، دیدار با مسئولان استان، عیادت از بیماران در سطح بیمارستان های استان و سرکشی از اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان استان را از دیگر برنامه های حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی در استان برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی در قالب فضای مجازی به مناسبت دهه کرامت و ترویج و توسعه فرهنگی رضوی در بین اقشار مختلف، گفت: این مسابقه در قالب دل نوشته و خاطره نویسی برگزار و در روزهای آینده از طریق صدا و سیما و رسانه های استان اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: همچنین با حضور خدام رضوی تجلیل از دست اندرکاران موسسات خیریه که در پویش امید و همدلی و رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشتند نیز انجام خواهد شد.

ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار