مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به فعالیت ۹۰۰ هیئت مذهبی در ایلام، گفت: ۱۰۰ مبلغ دینی در ایام کرونا در مناطق مختلف استان مستقر شده اند.
کد خبر: ۸۶۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 21 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام محمد فتاحی اظهار کرد: سازمان تبلیغات از نهادهای مهم فرهنگی در کشور است که در راستای اعتلای فرهنگ دینی جامعه گام های بزرگی برداشته و بر می دارد.

وی افزود: در حالی که دشمنان تلاش های فراوانی در بخش ها ی مختلف از جمله فرهنگی برای ناامید کردن قشر جوانان انجام می دهند، سازمان تبلیغات با مبلغان و دیگر انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و مقابله با هجمه های دشمنان گام می دارد.

فتاحی با اشاره به اینکه تبلیغ دین امروز میدان جنگ است، افزود: سازمان تبلیغات در راستای پخته کردن افراد مختلف جامعه در بخش های مختلف تلاش و در این راستا اثرگذاری فرهنگی را دنبال می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: امروز خوشبختانه سازمان تبلیغات در برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی حضوری فعال و چشمگیر دارد به طوری که سالانه بیش از ۸۰ برنامه اصلی در استان در حوزه فرهنگ دینی اجرایی می شود.

فتاحی ادامه داد: این برنامه توسط تشکل مذهبی در استان اجرایی می شود، هم اکنون بیش از ۹۰۰ هیئت مذهبی در استان فعال است که تشکل های مذهبی از دل همین هیئت ها تشکیل شده اند.

وی گفت: ۴۰ کانون فرهنگی دینی در مناطق دوردست و دهستان های بالای سه هزار خانوار در استان فعال است که در امر ترویج فرهنگ دینی گام می دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: در راستانی توسعه فعالیت های قرآنی در استان، سازمان تبلیغات استان بیش از ۷۰ مدرسه قرآنی را ساماندهی کرده است.

وی افزود: در همین راستا نمایشگاه دائمی قرآن در محل سازمان تبلیغات استان راه اندازی شده است./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
علی برکت ا...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار