استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با اشاره به اهمیت تونل کبیرکوه در خارج کردن شهرستان های جنوبی استان از بن بست از تخصیص ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل این تونل خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 18 June 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: پیش از شکل گیری دولت دهم تنها سه هزار متر تونل در ایلام ایجاد شده بود اما در طول فعالیت دولت های دهم و یازدهم ۹ هزار و ۵۰۰ متر افزایش یافت که رشد ۳۰۰ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: عملکرد حوزه راهسازی استان در سال های اخیر بسیار درخشان بوده که نمود آنرا در توسعه بزرگراه ها، راه های اصلی و فرعی و احداث تونل شاهد هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار یکی از اولویت های این وزارتخانه در استان ایلام را احداث تونل دوم آزادی عنوان کرد.

خیرالله خادمی یادآور شد: برآورد هزینه این تونل حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است ولی به دلیل کوهستانی بودن منطقه و تردد زایران اربعین ایجاد آن از اهمیت خاصی برخوردار است./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
یعنی در دفتر و دستک استانداری ایلام یک‌نفر پیدا نمی شود که درصد رشد را حساب کند تا استاندار بیچاره اینجوری سنگ روی یخ نشه!! اگر طول تونل‌های ایلام از از 3000متر به 9500 متر برسد بیش از 216 درصد افزایش داشته نه 300 درصد!!
ای خدا از دست این همه دانشمند به کجا پناهنده بشیم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
چطور حساب کرده شده 300 درصد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار