مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام، گفت: عملیات اجرایی ساخت مدرسه ۳ کلاسه روستای سیل زده وحدت آباد ماژین آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳ 10 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نصرت‌الله رحیمی   گفت: عملیات اجرایی ساخت مدرسه ۳ کلاسه روستای سیل زده وحدت آباد ماژین با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان با مشارکت بانک صادرات آغاز شد. 

وی افزود: پروژه مذکور با زیربنای ۱۵۶ متر مربع  هم اکنون با ۱٠ درصد پیشرفت فیزیکی و در مرحله شناژ پی در حال ساخت و ساز است که پیش بینی می‌شود این مکان آموزش برای سال تحصیلی 99_1400 به بهره برداری برسد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان، ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده در سال جاری کار ساخت مدرسه 2 کلاسه روستای گرم آباد ماژین دره‌شهر که در سیل سال گذشته دچار خسارت شد با اعتبار 590 میلیون تومان در زیربنای 107 متر مربع آغاز و هم اکنون با پیشرفت 60 درصد در حال ساخت و ساز است.

یکی از اهداف اداره کل نوسازی، استاندارد سازی مدارس سنگی است

وی ادامه داد: استاندارد سازی، مقاوم سازی، تخریب و بازسازی بخش اعظمی از مدارس سنگی از مهم‌ترین اهداف اداره کل نوسازی مدارس استان در سال جاری است و تحقق این اهداف نیازمند مشارکت خیرین، نیک اندیشان و سایر دستگاه‌های اجرایی است.

رحیمی ادامه داد: سال جاری در مجموع عملیات احداث و تکمیل 130 فضای آموزشی و ورزشی استان با 384 کلاس درس با اعتبار یک هزار و 30 میلیارد ریال انجام خواهد شد./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار