مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، گفت: تاکنون ۲۴۰۰ پنل قابل حمل خورشیدی در بین عشایر کوچ رو توزیع شده است.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 07 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، اظهار کرد: صنعت برق استان ایلام یکی از افتخارت صنعت برق کشور است چرا که در بحران‌های پیش رو همیشه به عنوان پیش قراول خدمت رسانی به مردم بوده است و این امر مهم در جریان سیل و خدمات رسانی به مردم به وضوح دیده شده است.

وی افزود: همراهی و همیاری مردم با صنعت برق استان موجب شد تا شعار سال 98 محقق و از خاموشی جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه صد در صد روستاهای سطح استان از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: تاکنون ۲۴۰۰ پنل قابل حمل خورشیدی در بین عشایر کوچ رو توزیع شده است.

وی ادامه داد: پیچیدگی‌های صنعت برق آن قدر زیاد است که پایداری آن در این شرایط سخت بیشتر به هنر می‌ماند تا یک صنعت، و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش بی‌بدیلی در آگاه سازی مردم و هدایت جریان‌های فکری دارند و باید در این شرایط حساس یاری‌گر صنعت برق باشند تا از هدر رفت بیت‌المال و منابع ملی جلوگیری شود.

مردم تمام توان خود را جهت مصرف بهینه به کار گیرند

شیرخانی خاطر نشان کرد: انتظار می رود مردم استان تابستان امسال نیز تمام توان خود را جهت مصرف بهینه برق به کار گیرند تا مانند سال قبل بدون خاموشی تابستان را سپری شود.

وی ادامه داد:  با توجه اینکه استان ایلام به خاطر هم مرز بودن با کشور عراق هر ساله در برخی از فصول سال با پدیده ریزگرده‌ها مواجه می‌شود و این پدیده تهدید بزرگی برای تاسیسات و شبکه‌های توزیع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در راستای اعمال سریع تعمیرات تخصصی و جهت پایداری شبکه‌های توزیع 8 دستگاه خودری نیمه سنگین مجهز به سیستم بالابر با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال خریداری و در حال حاضر در سراسر استان مشغول به فعالیت است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار