مسئول کانونهای فرهنگی مساجد استان ایلام:
مسئول کانون های فرهنگی مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه ۳۰۷ کانون فرهنگی در مساجد استان ایلام فعالیت دارند، گفت: ۶۷۰ مسجد در استان ایلام در حال فعالیت است.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 07 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام چراغی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه ۶۷۰ مسجد در استان ایلام در حال فعالیت است گفت: در این مساجد ۳۰۷ کانون فرهنگی در حال خدمت رسانی به مردم این استان است.

وی در ادامه گفت: این کانونها دارای وظایف فرهنگی مشخصی بوده و ۲۴ هزار نفر نیز به عضویت این کانونها درآمده اند.

چراغی پور با عنوان اینکه کانونهای مساجد این استان در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیز ورود پیدا کرده اند تصریح کرد: در این زمینه با راه اندازی کارگاه تولید ماسک، روزانه بیش از سه هزار ماسک تولید و در اختیار مردم و نمازگزاران قرار می گیرد.

مسئول کانونهای فرهنگی مساجد استان ایلام با عنوان اینکه ۷۵ درصد خدمات کانونهای این استان در مناطق محروم و روستایی این استان است گفت: عمده فعالیتهای کانونهای مساجد در جاهایی است که دستگاههای دیگر حضور کمرنگ تری دارند.

چراغی پور با بیان اینکه همکاری با کمیته امداد به عنوان یک دستگاه خدمت رسانی و حمایتی از افتخارات ما است تصریح کرد: همکاری ما با کانونهای فرهنگی کمیته امداد سالهای سال است ادامه داشته و اکنون نیز آمادگی داریم با امضای تفاهم نامه با این نهاد به این فعالیتها سرعت بخشیم./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار