مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با جدیت پیمانکاران مرتبط تقاطع غیر همسطح ارغوان شهر ایلام امسال تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 06 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر کاظمی در بازدید از عملیات تکمیلی زیرگذر ارغوان شهر ایلام اظهار داشت: یکی از نقاطی که در سال های اخیر باعث ایجاد گره ترافیکی در ایام اربعین می شد محدوده میدان ارغوان شهر ایلام بود که احداث پل روگذر و زیرگذر ارغوان به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام از سمت حمیل و دسترسی مسیر برگشت کنارگذر شرقی و دره ارغوان به داخل شهر ایلام عملیات احداث این پل زیر گذر که تکمیل کننده تقاطع غیر همسطح ارغوان است اجرایی شد و در ایام ترافیک اربعین سال گذشته به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: طول پل زیرگذر ارغوان ۴۲ متر است و در مجموع طول رمپهای ورودی و خروجی آن یک کیلومتر است که برای احداث آن ۸۵ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی پروژه زیرگذر ارغوان اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار این تقاطع غیرهمسطح در نیمه اول امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پیمانکار مربوطه هم اکنون مشغول دیوار کشی و ایمن سازی رمپ های طرفین این پروژه است، گفت: ایمن سازی ، کاهش ترافیک ورودی شهر ایلام و همچنین دسترسی مسافرین از کنارگذر شرقی ایلام و دره ارغوان به داخل شهر از جمله اهداف اجرای این پروژه است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار