امام جمعه مهران:
امام جمعه مهران بیان داشت: در مرز مهران هزاران نفر کارگر و تاجر آسیب دیدند، هزاران خانواده بیچاره شده اند لذا انتظار می‌رود دولت هر چه سریع‌تر نسبت به بازگشایی مرز مهران و رایزنی با طرف عراقی اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 06 June 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام عبدالله امینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر مهران اظهار کرد:  استکبار جهانی نه فقط در آمریکا بلکه در همه جهان سال هاست که مردم را به اسارت و بردگی گرفته است و آنها را تحقیر کرده و اموال شأن را چپاول می‌کند و سالیانه هزاران مرد و زن و کودک با شلاق انواع بمب‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند.

امام جمعه مهران افزود: تبادل زندانیان با آمریکا در این شرایط که مردم آمریکا به حقیقت پلید مسئولین خود و به ویژه شخص ترامپ پی برده اند کار غلطی بود چرا که با این تبادل ترامپ از خود یک چهره صلح طلب نشان می‌دهد عجیب نیست که ترامپ طی کمتر از ۱۲ ساعت ۲ بار از کشور ما تشکر کرد چون در واقع ما در این شرایط سختی که بر او می‌گذرد او کمک کردیم تا چهره اش را بازیافت کند.

وی گفت: اعتراض مردم در سراسر جهان به خاطر فقر و مشکلات اجتماعی عجیب نیست و امری طبیعی است ولی اینکه در قرن بیستم در پیشرفته‌ترین کشور جهان از نظر تکنولوژی و اقتصاد، مردم به خاطر تبعیض نژادی که محصول قرن‌های گذشته است اعتراض کنند خیلی عجیب است و همه مردم دنیا را شوکه کرد.

وی افزود: هر نوزادی که متولد می‌شود اگر پدر و مادرش یارانه می‌گیرند او هم باید بگیرد و اگر پدر و مادرش یارانه نمی‌گیرند او هم نباید بگیرد، لذا مشروط کردن یارانه متولدان جدید علاوه بر اینکه خلاف سیاست‌های کلی نظام و خلاف مصوبه مجلس است در تشویق والدین نسبت به افزایش جمعیت است پشتوانه کارشناسی ندارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار