مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام گفت: مسابقات موتورسواری که قرار بود صبح امروز در بام ایلام برگزار شود بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی تماشاگران لغو شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 05 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید خسروی نژاد اظهار داشت: مسابقه‌ بزرگ موتور سنگین حرکات نمایشی قرار بود صبح امروز برای اولین بار با حضور ۱۷ استان در بام ایلام برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و لزوم جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس این رقابت ها بر اساس آیین نامه ابلاغی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شد اما تماشاگران با وجود هشدارهای لازم در این مسابقه بدون رعایت موارد بهداشتی حضور داشتند.

خسروی نژاد یادآور شد: با توجه به اینکه این ورزش قابل اجرا در سالن های سرپوشیده نیست بنابراین باید در محلی روباز و دارای استاندارد برگزار شود و سبب ایجاد ترافیک نشود و تنها مکان دارای چنین شرایطی بام ایلام است و همین امر سبب تجمع بیشتر مردم می شود.

مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام گفت: با وجود فراهم کردن ۸۰۰ متر در ۲ طرف این پیست برای حضور تماشاگران و رعایت فاصله گذاری اما تعداد بالای تماشاگران دور از انتظار بود و متاسفانه این افراد بدون استفاده از ماسک و دستکش وعدم رعایت فاصله گذاری احتمال ایجاد خطر را دوچندان کردند.

خسروی نژاد اظهار داشت: برای حفظ سلامت همشهریان و تماشاگران حاضر با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ایلام این مسابقات لغو و از تماشاگران درخواست شد محل را در اسرع وقت ترک کنند.

وی اضافه کرد: ۲۶ شرکت کننده از استان های ایلام، تهران، قم، اراک، همدان، شیراز، اصفهان، بندر عباس، بوشهر، خوزستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، آذربایجان غربی، گیلان و قزوین در این مسابقات حضور داشتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار