مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت : مهلت ارسال اثر به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که پیش از این تا ۹ خردادماه اعلام شده بود با توجه به استقبال مردم تا پایان تیرماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 05 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛سمیه حیدری اظهار داشت : این جشنواره با همکاری بنیاد فرهنگی، هنری بین المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: موضوع این دوره از جشنواره مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصوم(ع) شامل امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت شاهچراغ( ع) و افزوده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی(ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام بخش های جشنواره امسال را شامل مسابقه نقاشی، (کودک و نوجوان)، پویش کتابخوانی مجازی (کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال)، فعالیت گروهی شامل نمایش نامه خوانی، اجرای نمایش و روزنامه کتاب (کودک و نوجوان)، داستان نویسی(جوان و بزرگسال) برشمرد.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب ها به سایت www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir و همچنین به منظور شرکت در بخش مکتوب مسابقه و دریافت امانی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج سیره امام رضا(ع) همه ساله دهه کرامت در استانهای سراسر کشور برگزار می شود.

در نهمین دوره برگزاری این جشنواره در سال گذشته ۱۱ هزار ایلامی شرکت کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار