رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام گفت: مسابقه‌ بزرگ موتورسواری برای اولین بار در ایلام با حضور ۱۷ استان فردا جمعه ۱۶ خردادماه در ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷ 05 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب جعفریان  اظهار داشت: ۲۶ شرکت کننده ساعت ۱۰ روز جمعه ۱۷ خرداد ماه با حرکات نمایشی به رقابت می پردازند.

وی افزود: موتورسوارانی از استان های ایلام، تهران، قم، اراک، همدان، شیراز، اصفهان، بندر عباس، بوشهر، خوزستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، گیلان، آذربایجان غربی و قزوین در این مسابقات شرکت دارند.

جعفریان یادآور شد: این رقابت‌ها با همکاری میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام برگزار می شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم جلوگیری از انتشار بیشتر این بیماری رقابت ها بر اساس آیین نامه ابلاغی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار می شود.
جعفریان تاکید کرد: همه شرکت کنندگان ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند همچنین برای حفظ فاصله گذاری مسیر ورودی پیست محل برگزاری مسابقه فنس کشی شده است.

وی یادآور شد: با توجه به حضور تماشاگران و مسوولان، صندلی ها با رعایت فاصله یک و نیم متری چیده شده اند و حاضران ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ایلام گفت: سال گذشته نیز مسابقات اتومبیل رانی منطقه ای درگ ۴۰۰ متر در پیست شهر مهران با حضور ۱۱ استان و ۴۸ شرکت کننده و ۴۰ ماشین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار