رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره فصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی استان اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 04 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالحمید کرمی افزود: ۴۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات ارسال شده است.

وی افزود: این دوره از جشنواره با هدف افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه ای برای مشارکت و شرکت خبرنگاران و روزنامه نگاران استان برگزار می شود.

وی، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای پویایی و نشاط رسانه ای در استان و احیای ارتباط سازنده سازمان ها و نهادها با اصحاب رسانه را از دیگر اهداف این جشنواره در دوره دوم عنوان کرد و یادآور شد: زمینه های جشنواره در بخش آزاد شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش و مصاحبه و بخش ویژه شامل انتخابات و مشارکت ملی، گام دوم و انقلاب اسلامی، روند توسعه استان بانگاه به زیرساخت های ارتباطی و مواصلاتی و سرمایه گذاری، طبیعت و محیط زیست، آسیب های اجتماعی، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و اطلاع رسانی کرونا است.

کرمی، جوایز جشنواره را در بخش آزاد نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر، نفر دوم مبلغ سه میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۲ میلیون ریال و جوایز بخش ویژه را مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر عنوان کرد.

در نخستین دوره برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات ایلام ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در مجموع ۱۰ نفر از جمله آزاده خرم خبرنگار ایرنا ایلام به عنوان برگزیده معرفی شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار