مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: با رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی از سوی ورزشکاران هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشد.
کد خبر: ۸۵۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ 04 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی شائی اظهار داشت: احتمال زمان برگزاری و شروع مسابقات ورزشی از ابتدای مرداد است و تدابیر لازم اتخاذ شده که در زمان ورود به مسابقات ورزشی در استان، قبل از مسابقات از همه ورزشکاران به وسیله تب سنج و سایر آزمایشات تست گرفته می شود و چنانچه کسی مشکوک به کرونا باشد از ورود آن ورزشکار به مسابقات ممانعت بعمل می آید.

 وی با بیان اینکه سلامت مردم و ورزشکاران در اولویت قرار دارد، گفت: باشگاه هایی که در نقاط مختلف استان به آنان مجوز فعالیت داده شده، موظفند برگه رعایت دستورالعمل پروتکل های بهداشتی را در مبادی ورودی باشگاه ها نصب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه از عزم جدی و قاطعیت این اداره کل برای باشگاه دارانی که پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خبر داد و افزود: این اداره به طور مستقیم و مداوم بازرسی های لازم را از باشگاه ها خواهد داشت و در صورت تخلف و رعایت نکردن پروتکل ها از سوی برخی باشگاه داران پملپ می شوند.

علی شائی با بیان اینکه ورزش همگانی یک موضوع مشترک بین همه انسانها و یکی از ارکان توسعه ورزش در تمام سطوح است، از رسانه استان خواست: که در خصوص ورزش به ویژه ورزش همگانی یار و یاور اداره ورزش و جوانان باشند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار