استاندار ایلام
استاندار ایلام در پیامی با تسلیت سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: بعد از گذر چهار دهه از انقلاب یاد و نام امام راحل(ره) نه تنها در بین مردم ایران بلکه در میان تمامی ملت های آزاده جهان زنده و جاوید است.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 03 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ استاندار ایلام در پیامی با تسلیت سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: بعد از گذر چهار دهه از انقلاب یاد و نام امام راحل(ره) نه تنها در بین مردم ایران بلکه در میان تمامی ملت های آزاده جهان زنده و جاوید است.

متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

ماه خرداد که از راه می رسد، هر روزش یک فصل از تاریخ است، به نیمه آن که می رسیم آغاز نهضتی‌ است که خالق معجزه‌ای در قرن بیستم بنام "انقلاب اسلامی" می شود و جمهوری اسلامی را باید اثر ماندگار و شکوهمند معمار کبیر انقلاب اسلامی در قرن حاضر دانست که امروز از آن بعنوان عصر امام خمینی(ره) یاد می کنند.

آری امام خمینی(ره) در عصر یخبندان دینداری با معرفی انقلاب اسلامی جلوه ای زیبا از نور الهی را در دنیای ظلمانی آن زمان تابانید و جهان را از سیطره استکبار جهانی بیدار ساخت و روح ملت های آزاده را از یوغ استبداد زمانه رهانید.

امام با نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی که شروع آن را باید از ۱۵ خرداد ۴۲ عنوان کرد، آمد و با خود عزت، استقلال، شکوه و جلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد تا اکنون بعد از گذر چهار دهه نه تنها یاد و نام امام راحل(ره) در بین مردم ایران بلکه در میان تمامی ملت های آزاده جهان زنده و جاوید باشد.

امروز بعد از گذشت سالها از رحلت جانگداز آن امام عزیز، انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه خلف صالحش، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده و با صلابت و اقتدار در مسیر عزت و تعالی پیش می رود.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، قافله سالار قیام خونین پانزده خرداد حضرت امام خمینی (ره) را به مردم شریف، ولایتمدار و انقلابی استان ایلام تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای قیام پانزده خرداد را گرامی داشته و بار دیگر ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام شهیدان و تجدید بیعت با خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، موفقیت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسئلت می کنم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار